انواع مدل چراغ دیواری چوبی
انواع مدل چراغ دیواری چوبی

انواع مدل چراغ دیواری چوبی

چراغ دیواری چوبی یکی از سری های جذاب انواع چراغ های دیواری می باشد که طرفداران زیادی دارد و می تواند هم در دکوراسیون های مدرن و هم در فضاهای سنتی به کار رود. اگر شما از علاقه مندان به وسایل ساخته شده با المان های طبیعی باشید باید گفت چراغ دیواری چوبی و یا انواع لوسترها و آویزهای چوبی گزینه های مناسبی برای شما هستند. تنوع این محصولات بالاست و در ساخت آنها از چوب های مختلف طبیعی با رنگ بندی های جذاب استفاده می شود که به شما امکان انتخاب و هماهنگ کردن این محصولات را با سایر المان های محیط می دهد.

در این مقاله ما مهم ترین و البته حیاتی ترین فاکتور هایی که در انتخاب انواع مدل چراغ دیواری چوبی پذیرایی باید در نظر گرفت را توضیح دادیم. پس اگر می خواهید یک انتخاب عالی در خرید چراغ دیواری پذیرایی داشته باشید با ما همراه بشید.

فاکتور های مهم در خرید چراغ دیواری

  • اولین چیزی که باید به آن توجه کنید جنس ساختاری چراغ دیواری شماست. این جنس می تواند پلاستیکی، فلزی، چوبی و… باشد.
  • شیوه پخش نور یکی از مهم ترین فاکتور هاییست که باید در حین خرید چراغ دیواری به اون توجه کنید. عموماً این چراغ ها نور را در سه جهت بالا، پایین و یا طرفین (بصورت دایره وار) پخش می کنند و این بستگی به نوع طراحی آن دارد.
  • طراحی ظاهری و قیمت دو فاکتور دیگر می باشد که باید در حین انتخاب چراغ دیواری بهش توجه کنید. این موضوع بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد. باید سعی کنید مدلی رو انتخاب کنید که با مبلمان و دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد. امروزه چراغ های دیواری چوبی دست ساز بسیار پرطرفدار شده است.

انواع مدل چراغ دیواری چوبی

 

چراغ های دیواری چوبی در تمامی سبک ها طراحی می شوند، از سبک های مدرن گرفته تا روستیک و کهنه گرا که همه این مدل ها ویژگی های مربوط به خود را دارند و طرفداران خاص خود را نیز دارند. گاهی از تنه های خشکیده درختان می توان زیباترین آباژورها و چراغ های دیواری چوبی را تهیه کرد. انتخاب چراغ دیواری چوبی بستگی به محیط مورد نظر شما دارد به طور مثال در خانه هایی با وسایل شیک و مدرن استفاده از چراغ های چوبی دیواری در کنار لوسترها و سایر المان های چوبی توصیه می شود. همچنین بهتر است از وسایل چوبی مدرن که با دیگر المان ها هماهنگ استفاده شود.

گاهی ممکن است بخواهید در کنار تمام وسایل مدرن و امروزی در گوشه ای از منزل خود دکوراسیونی متفاوت و با سبک خاصی ایجاد کنید که در این حالت می توانید از انواع چراغ دیواری چوبی با چوب های قدیمی و طبیعی استفاده کرده و جلوه متفاوتی به محیط خود ببخشید. چراغ دیواری را می توانید با اطمینان به عنوان یک المان تزئینی و روشنایی در هر محیطی استفاده کرده و از نگاه کردن به آن و همچنین ترکیب نور آن با سایر وسایل روشنایی لذت ببرید. این محصولات معمولا در اندازه های کوچک و یک شعله ساخته می شوند و نوری که در اختیار شما قرار می دهند به تبع نمی تواند تامین کننده تمام روشنایی محیط باشد.

  1. چراغ دیواری چوبی ال ای دی

  2. چراغ چوبی دیواری سرپیچ دار

  3. چراغ دیوارکوب چوبی

نظر خود را بنویسید