شرکت نیک تاب نور یزد تولید کننده ریسه لوپ لایت با تکنولوژی بدون سیم
شرکت نیک تاب نور یزد تولید کننده ریسه لوپ لایت با تکنولوژی بدون سیم

شرکت نیک تاب نور یزد تولید کننده ریسه لوپ لایت با تکنولوژی بدون سیم

گروه صنعتی نیک تاب نور یزد تولید کننده ریسه لوپ لایت با نشان تجاری looplight در سال 1398 آغاز به کار کرد. در ابتدا لوپ لایت تیمی متشکل از افراد متخصص و توانا در تولید و طراحی تشکیل داد که محصولات نوینی را روانه بازار می کنند. این تیم شامل طراحان داخلی، معمارها، مهندسان تولید و تکنسین هاییست که خلاقیت را با دانش پیوند زدند تا روشنایی را از مسیر استعداد و هنر وارد منزل و محل کار شما کنند.

لوپ لایت با تلفیق هنر و مهندسی محصولات جدید و نوآورانه ای را ارائه کرد که نمونه آن در کشور دیده نشده بود همپنین تیم ما دانش بومی و هنر اصیل ایرانی را تبدیل به تجارتی جهانی کرده است. تولیدات اصلی این شرکت مقاطع نوری LED اعم از ریسه های 12 ولت و 220 ولت است و در حال حاضر شرکت نیک تاب نور یزد به عنوان بزرگترین و اولین تولیدکننده ریسه های ال ای دی و نئون فلکس با تکنولوژی بدون سیم در خاورمیانه برطرف کننده بخش انبوهی از نیاز بازار داخلی و خارجی است.

گروه تجاری لوپ لایت همچنان در حال رشد است. ما مفتخریم که در حال حاضر بیش از 80 مهندس، طراح و تکنسین در واحد های مختلف این شرکت در حال تولید محصول روشنایی گوناگون هستند. در نهایت هدف ما تنها یک چیز است: ایجاد فضای بهتر و زیباتر برای زندگی

ریسه بدون سیم

لوپ لایت پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا و برترین مهندسان و طراحان داخلی را برای تولید بهترین و خلاقانه ترین محصولات نوری به کار گرفته است به همین دلیل است که لوپ لایت بزرگ ترین تولید کننده ریسه های نوری با تکنولوژی بدون سیم است.

در ریسه های قدیم جریان برق توسط دو لایه سیم بسیار نازک و آلومینیومی عبور میکرد اما ریسه های شرکت لوپ لایت دارای یک مدار ۵ لایه است که از دو لایه مس ۹۵ درصد تشکیل شده است. این ویژگی باعث می شود قطعی در مدار بوجود نیاید و جریان برق در مدار بهتر گردش داشته باشد. ریسه ها ضد یووی هستند و از انعطاف و دوام و طول عمر فوق العاده بالای برخوردارند.

نیک تاب نور یزد تولید کننده ریسه لوپ لایت
نیک تاب نور یزد تولید کننده ریسه لوپ لایت

محصولات لوپ لایت:

  1. ریسه شلنگی SMD LED با تراشه 2835 لوپ لایت – 220 ولت
    ریسه 2835 تراکم 180
    ریسه 2835 تراکم 120
    ریسه 2835 تراکم 60
  2. ریسه super high lumen بلولاین با تراشه 2835 تراکم 120 لوپ لایت – 220 ولت
  3. ریسه COB با تراشه 922 لوپ لایت – 24 ولت
  4. ریسه نواری 12 ولت
    ریسه نواری تراکم 120
    ریسه نواری تراکم 60
  5. نئون فلکسی با تراشه 2835 تراکم 120 لوپ لایت – 220 ولت
  6. ریسه RGB با تراشه 5050 تراکم 60 – 220 ولت
  7. قطعات جانبی
    سوکت ریسه 2835
    قرقره پایه دار لوپ لایت
    درپوش ریسه برای مسدود کردن انتهای ریسه

شرکت نیک تاب نور یزد صاحب امتیاز برند تجاری لوپ لایت با رعایت بالاترین استاندارد موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ایزو 9001 در سیستم کیفی مدیریت شده است و مفتخریم گروه روشنایی اریس یکی از دو شرکا اصلی مدیریت این مجموعه و نماینده اصلی محصولات لوپ لایت است.

چشم انداز لوپ لایت

هنر لوپ لایت طراحی بر اساس روشنایی است. طراحی برای ما فقط تولید یک محصول نیست بلکه در اختیار گرفتن نبض زندگی از طریق الهام بخشی محل زندگی و کار است. لوپ لایت مشتریان را تشویق می کند تا طراح، سازنده، شاعر و رهبر اکستر فضای زندگی و کار خود باشند. روشنایی اساس کار طراحی فضاست که تاثیر مستقیمی روی خلق و خوی فضای زندگی می گذارد. چشم انداز نیک تاب نور یزد تولید کننده ریسه لوپ لایت در اختیار گرفتن سهم بیشتری از بازار داخل و حضور قدرتمندتر در بازارهای جهانی هست. در این راستا ابتدا زیرساخت های مورد نیاز سخت افزاری و نرم افزاری به دست توانمند متخصصین ایرانی و با مشورت و راهنمایی کارشناسان صاحب نام خارجی فراهم شد. گام بعدی، تثبیت و ارتقای برند لوپ لایت است که در تمامی واحدهای تولید، فروش، تحقیق و توسعه، طراحی محصول و مدیریت پیگیری می شود.
بدون شک با اعتماد و حمایت هم وطنان عزیز، راه پر پیچ و خم استقلال اقتصادی و خودکفایی ایران بزرگ، برای گروه صنعتی لوپ لایت تسهیل خواهد شد.

نقش نور در معماری مثل نقش صداست در موسیقی

برای خواندن مقاله ” ریسه های بدون سیم و مشخصات ریسه ها روی مقاله زیر کلیک کنید:
ریسه های بدون سیم لوپ لایت

نظرات (5)

جعفری حسن

مقاله خوبی بود

سعیدابراهیمی

با سلام وقتتون بخیر جهت دریافت نمایندگی مزاحم میشم آیا امکان درخواست نمایندگی در استان یزد هست؟

محمد رضا شجاعی

سلام ببخشید ریسه اس ام دی و ار بی جی که سوخته میشه با ریسه جدید تعویض کرد و ارزانتر به دستمان برسد؟۲۰۰۰متر ریسه از کار افتاده دارم میخام اگه میشه تعویض کنم ؟

    سلام وقت بخیر خدمت شما
    اگر ریسه برای شرکت نیک تاب نور یزد باشه یعنی لوپ لایت بله امکان تعویض وجود دارد درصورتی که مدت گارانتی نگذشته باشد با شرکت تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید