چراغ سقفی توکار چیست؟ مزایا، مدل‌ها، کاربرد
چراغ پنل تو کار سقفی

چراغ سقفی توکار چیست؟ مزایا، مدل‌ها، کاربرد

چراغ سقفی توکار کاربردها، مدل ها و موارد استفاده:

چراغ سقی توکار امروزه یکی از محصولات پرکاربردی است که در نورپردازی و روشنای منازل و محیط داخلی ساختمان مانند استخرها، فروشگاه ها، مغازه، سالن های ورزشی و … کاربرد دارد. به دلیل اینکه امروزه توجه به نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اهمیت بالایی دارد، استفاده از سیستم های روشنایی های مصنوعی مثل انواع آویزها، چراغ های دیواری، چراغ های سقفی و … تکمیل کننده روشنایی های عمومی هستند، که با انتخاب درست مناسب و درست هر کدام از انواع این روشنایی ها می توانید محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

چراغ های سقی توکار یکی از پرکاربردترین انواع برای روشنایی محیط است، که دارای شکل ها، اندازه ها و کابردهای متفاوتی می باشد. از مزایای چراغ های سقفی توکار می توان به نور این چراغ های اشاره کرد، نور و اشعه این چراغ های سالم بوده و در ساخت چراغ های سقفی به اصول کیفی و استانداردها نیز توجه شده است به طور مثال در صورت وجود لامپ های زرد در یک چراغ سقفی به دلیل وجود شیشه و محافظ ، از آسیب رسیدن و اذیت شدن چشم جلوگیری می شود.

پنل‌های SMD جدید گروه روشنایی اریس

چراغ سقفی توکار گروه روشنایی اریس با تکنولوژی SMD LED یا Cob ساخته می شود و نوری کاملا یکنواخت و ملایم و بدون خیرگی را ایجاد می کند، همچنین بهره نوری بالا و طول عمر زیاد از مزایای دیگر چراغ سقفی توکار بوده است.

کاربرد اصلی چراغ سقفی توکار برای نورپردازی در سقف های کاذب می باشد. که نصب آسانی هم دارد. که کاربرد این چراغ ها در اماکنی هم چون راهرو ها ، بیمارستان ها ، لابی ساختمان ها ، هتل ها و غیره می باشد.

از انواع چراغ های سقفی تو کار می توان به این محصولات اشاره کرد:

  1. چراغ های سقفی توکار COB

  2. چراغ های سقفی توکار LED

  3. پنل توکار SMD

  4. سایر انواع چراغ توکار سقفی

نظر خود را بنویسید