ریسه ضد آب استخری
ریسه ضد آب استخری

ریسه ضد آب استخری

ریسه ال ای دی ضد آب ۱۲ ولت استخری با قآبلیت ضد آب بودن بازه کارایی ریسه ها را بالا برده است. از جمله کارایی ریسه ضد آب استخری می توان به زیبا سازی و دیزان استخر های خانگی و اکواریم ها اشاره کرد و همچنین ۱۲ ولت بودن این محصول می تواند امنیت و اطمینان خاطر را در استفاده از ریسه شلنگی ضد آب ۱۲ولت آبی می دهد.

 ریسه نواری ضد آب ۱۲ولت هفت رنگ قآبلیت تعویض رنگ با ریموت کنترل را دارد. رنگ های متنوع به کار برده شده در این ریسه رنگی ال ای دی را می توانید به حالت تنفس( کم و زیاد شدن نور ) ، حالت ثآبت روی یک رنگ.

البته باید توجه داشت که ریسه های مخصوص داخل آب باید درجه حفاظت یا IP68 داشته باشند تا کاملا در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. همچنین در این نوع از ریسه ها بدنه ریسه کاملا با یک پوشش ضد آب محافظت می شود. از طرفی در استفاده از ریسه ال ای دی ضد آب باید به آب بندی کردن سوکت یا کانکتور نیز توجه کرد.

نورپردازی استخر

علت استفاده از ریسه های ال ای دی در محیط های آبی

نور سنتی رشته ای به دلیل عمر نسبتاً کوتاه، گرمای زیاد، ضد آب نبودن و عدم توانایی تغییر رنگ برای استخرها مناسب نیست.فناوری LED به رفع همه این مشکلات کمک می کند. ریسه های LED اغلب چندین برابر طول دارند و طراحی جامع دارند. به این معنی که به صورت ضد آب تولید می­شوند و هرگز نیازی به باز شدن ندارد. همچنین، تنوع رنگ بسیار بالایی دارند. به همین دلیل است که مالکان و مدیران پارک های آبی و مراکز آبزیان، صاحبان خانه ها، استراحتگاه ها  هتل ها، مراکز آبگرم، سازندگان آبشار و آب، سازندگان چشمه های مصنوعی و حتی طراحان منظره و حوض از این ریسه ها استفاده می کنند.

نصب ریسه های نواری LED ضد آب RGB، گزینه ای عالی برای روشنایی استخر است. این ریسه های نواری با چندین الگوی تغییر رنگ و ساخت ضد آب، یک فضای سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می کند. روشنایی، رنگ و حالت های پویا را با یک کنترل از راه دور اختیاری می تواند تنظیم کند تا نور را متناسب با هر رویدادی تنظیم کند.

نظر خود را بنویسید