صنعت برق ايران در منطقه خاورميانه جزو صنايع پيشرو است
صنعت برق ايران در منطقه

صنعت برق ايران در منطقه خاورميانه جزو صنايع پيشرو است

صنعت برق ايران در منطقه خاورميانه جزو صنايع پيشرو است

صنعت برق ايران در منطقه

موج – مشاور بين‌المللي يک شرکت ترکيه‌اي در حاشيه برگزاري پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت برق ايران گفت: صنعت برق ايران در منطقه خاورميانه جزو صنايع پيشرو مطرح بوده و از بسياري کشورها جلوتر است.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، آرزو رانا، مشاور شرکت توليدي «بش.اي» (Bes A) ترکيه، توليدکننده سامانه‌هاي روشنايي اضطراري، با بيان اين مطلب گفت: ارزيابي من از حضور در نمايشگاه برق ايران بسيار مثبت است؛ زيرا صنعت برق ايران از بسياري از کشورهاي همسايه پيشرفته‌تر بوده و به سرعت در حال توسعه است.
وي ادامه داد: دنيا در حال گسترش است، بنابراين ايران نيز بايستي از سامانه‌هاي نوين و تکنولوژي‌هاي برتر در صنعت برق، بيشتر استفاده کند.
رانا با بيان اين مطلب که 20 سال است در استانبول مشغول توليد سامانه‌هاي اضطراري و روشنايي در زمان قطع برق هستند، گفت: بارها در نمايشگاه‌هاي امارات و کشورهاي حوزه خليج‌فارس حضور داشته‌ام، ولي براي اولين بار است که در نمايشگاه ايران شرکت مي‌کنم و از اين حضور بسيار خوشحالم.
وي با بيان اين که تکنولوژي صنعت برق ايران براي ما از ساير کشورهاي همسايه جذاب‌تر است، افزود: همکاري مشترک مي‌تواند موجب توسعه هر دو کشور شده و به‌جز تبادل تکنولوژي، براي هر دو طرف سودآور باشد.

نظر خود را بنویسید